Porady eksperta gratis - wystarczy zadzwonić lub napisać. Kliknij i już!

Masz problem z producentem lub dostawcą - zadzwoń!
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) uruchomił infolinię konsumencką.
Producent nie chce przyjąć reklamacji komputera, samochodu czy stolarki i to na gwarancji? 
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomił darmową infolinię z poradami prawnymi.
Numer na infolinię UOKiK to 800 007 707. Dostępny ma być od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17 (z telefonów stacjonarnych i komórkowych). Linia została uruchomiona z inicjatywy UOKiK, a prowadzona jest przez Federację Konsumentów. Na pytania użytkowników odpowiadać będą prawnicy. Jeśli problemu nie można będzie rozwiązać telefonicznie, prawnik ma wskazać odpowiednią instytucję, która będzie w stanie pomóc.
Wspomnijmy przy okazji, że UOKiK już wcześniej prowadził infolinię konsumencką - dostępna była ona jednak pod innym numerem telefonu i prowadzona była przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.