Porady eksperta gratis - wystarczy zadzwonić lub napisać. Kliknij i już!

Infookno pyta - firma Jezierski odpowiada
Znana i bardzo szanowana firma, producent okien z  Lekomina koło Kielc, firma „Jezierski”, popadła w niełaskę grupy klientów, którzy zdecydowali się na zakup ich okien w ostatnim kwartale a nawet i nieco wcześniej w 2010 roku. Zdarzyło się to w kilku punktach sprzedaży na terenie Polski. Z naszych informacji wynika, że problem pojawił się około września 2010 i do dzisiaj nie został do końca rozwiązany. Największe forum internetowe budownictwa - Forum Muratora opisywało kilka przypadków i to naprawdę niepochlebnych firmie. Oto jeden z nich...

Cytat: "Firma to nie wywiązuje się z umów, które opóźnione są po kilka miesięcy, a dodatkowo nie informuje klientów o ciągle zmieniających  terminach. Jakiekolwiek próby dowiedzenia się czegokolwiek w sprawie zamówienia spełzają na niczym".

Infookno.pl,
do którego również docierały sygnały bezpośrednio od Klientów, zdecydował się zapytać u źródeł. Czyli jak jest naprawdę i co firma ma na swoje usprawiedliwienie. Pan Piotr Jezierski, Prezes firmy udzielił nam odpowiedzi na pytania, które zostały przesłane droga mailową.

Czy to prawda i co Pan ma na swoją obronę Panie Piotrze?
P.J. Na teraz mogę powiedzieć, że na koniec grudnia zakończyliśmy kolejną rundę dokapitalizowania firmy a pieniądze pochodziły z naszych prywatnych źródeł.

Oto drugi cytat:
"Obietnice dawane przez pracowników i właścicieli to puste słowa rzucane na wiatr.Obietnice kontaktu kończą się właśnie na etapie obietnic. Nikt i nigdy nie informuje o jakichkolwiek opóźnieniach. Mój termin wyprodukowania okien przekładany był już 5 lub 6 razy - za każdym razem o 2 tygodnie. Mimo to nadal nie wiem kiedy dostanę okna, za które zapłaciłem, a miały być zamontowane 3 miesiące temu".

Słyszeliśmy z Pana ostatnich wypowiedzi w branżowych mediach, że dostawca profili miał przejściowe problemy z dostawami i stąd Państwa bardzo duże opóźnienia w realizacji zamówień. Jest w tym trochę prawdy, gdyż skontaktowaliśmy się z firmą Schueco, który dostarcza do Państwa systemy PVC. Faktycznie ze względu na wielkie zainteresowanie w całej Europie (w tym w Polsce, Niemczech, Francji) ich nową generacją energooszczędnych systemów, zdarzyły się opóźnienia, ale były to tylko przejściowe problemy i kilka miesięcy wstecz. Dzisiaj mamy 3-4 miesiące później.
Jaka jest więc szansa, że okna, które zostały zamówione w firmowych i autoryzowanych punktach sprzedaży, dotrą do Klientów szybko i co najważniejsze kiedy będą dostawy? Co proponuje Pan jako zadośćuczynienie za tę wyjątkowo niekorzystną sytuację, wielu Klientów nie wykończyło swojego domu, mieszkania, właśnie ze względu na brak okien? Jakie są Pana propozycje, wyjaśnienia?

P.J. Cały nawis zamówień powinien być wyczyszczony w ciągu kilku najbliższych tygodni i w nowy sezon wiosenny wejdziemy już z normalnymi terminami realizacji zleceń.
Na dłuższą rozmowę możemy umówić się w połowie lutego, jak już będziemy mieli wszystko poustawiane a wątek na Muratorze (Forum) będzie już nieaktualny.


Trzymamy za słowo Panie Piotrze, liczymy, że Klienci otrzymają swoje okna i jakieś zadośćuczynienie, a swoją drogą prosimy tych Klientów, jeżeliby w ciągu najbliższech 4-6 tygodni nie otrzymali już zamówionych okien, o kontakt z naszą Redakcją. Postaramy się jeszcze raz (zgodnie z propozycją Pana Prezesa)porozmawiać z firmą "Jezierski", taki jest nasz obowiązek, gdyż Klient jest najważniejszy. Firmie szczerze życzymy wyjścia z tymczasowych kłopotów, a Klientom szybkich realizacji zamówień.

Sprawdż kto ma najlepsze okna i drzwi w Polsce.
http://www.infookno.pl/III_Edycja_Programu_VIP_Najlepsze_okna_i_drzwi_2010