Porady eksperta gratis - wystarczy zadzwonić lub napisać. Kliknij i już!

DRUTEX realizuje inwestycję w Nowym Jorku

 

 

Projekt  związany  z  rewitalizacją  hotelu  Hilton  położonego  w  pobliżu  nowojorskiego lotniska JF Kennedy stanowi jedną z największych transakcji na amerykańskim rynku realizowanych przez Spółkę. Ekspansja w Stanach Zjednoczonych odbywa się za pośrednictwem istniejącej tam sieci sprzedaży dealerskiej Drutex-u.

Wszystkie 836 okien przeznaczonych do kompleksu hotelowego Hilton to stolarka  PVC – okna IGLO wykonane z profili GL System i oklejone folią Renolit w kolorze antracyt zewnętrzny. Stolarka została wyposażona w szyby o podwyższonych parametrach termicznych  przy zastosowaniu  szyby stopsol, zaś pozostałą część stolarki  stanowią standardowe pakiety  dwuszybowe.  Okna posiadają okucia Maco Multi Matic KS będące innowacyjnym  rozwiązaniem  w  zakresie  bezpieczeństwa  i  stanowiącym  nowość  na polskim rynku. W związku ze specyfiką rynku amerykańskiego i konkretnego obiektu, jakim jest hotel Hilton, na specjalne życzenie Klienta został wykorzystany zupełnie nowy aluminiowy system montażu stolarki, opracowany przez firmę Drutex.

Dostawa stolarki odbywa się drogą morską i lotniczą, a pierwszy transport nastąpił już w połowie maja.

Realizowany obecnie projekt nie jest jedyną tego typu inwestycją Drutex-u w USA. Kilka lat temu firma dostarczyła m.in. ponad 3000 okien w systemie europejskim do największego na Zachodnim Wybrzeżu USA budynku w Reno.

„Bardzo cieszę  się  z kolejnej    zrealizowanej   przez nas  inwestycji zagranicznej. Wyposażenie w prawie 1000 okien takiego obiektu jak hotel Hilton w Nowym Jorku to dla nas powód do dumy, jako że oznacza, że nasze produkty spełniają najwyższe międzynarodowe standardy i spotykają się z uznaniem coraz szerszego grona odbiorców za granicą. Priorytetem naszej Spółki zawsze było poza rzetelnym i bezpiecznym prowadzeniem  biznesu, przede  wszystkim  stworzenie  warunków  do  jej  dalszego zrównoważonego rozwoju. Z tego względu coraz odważniej zdobywamy udziały na rynku krajowym jak również koncentrujemy nasze wysiłki na rzecz umocnienia naszej pozycji na arenie międzynarodowej. Działalność eksportowa stanowi w firmie już ok. 60%, a swoje produkty oferujemy w prawie całej Europie oraz m.in. USA, Kanadzie, Meksyku, Australii. 

Co więcej, zakładam, że najbliższe lata przyniosą zdecydowane powiększenie naszej sieci dealerskiej,  w czym upatruję  także szansę zwiększenia naszej konkurencyjności. Istotą naszej strategii pozostaje oczywiście systematyczne poszerzanie i  urozmaicanie  oferty  produktowej  i  usługowej,  celem  reagowania  na  bieżące  i zmieniające się potrzeby współczesnego klienta. Jestem pewien, że realizowana inwestycja w USA umożliwi dalsze wzmocnienie naszej platformy biznesu, a co za tym idzie również naszej atrakcyjności biznesowej. ”- powiedział Leszek Gierszewski, Prezes DRUTEX S.A.

Więcej informacji:

PremiumMedia

Kamila Newlin-Łukowicz

k.lukowicz@premiummedia.com.pl